Iphone 4 geluid kraakt bij oordopjes behalve bij bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Iphone 4 geeft heel storend, krakend, krassend geluid als ik mijn oordopjes in heb en muziek aanzet via welke app dan ook (heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 geluid kraakt bij oordopjes behalve bij bellen
Hallo,
Mijn Iphone 4 geeft heel storend, krakend, krassend geluid als ik mijn oordopjes in heb en muziek aanzet via welke app dan ook (heel vaag herken je het muziekje erin). Echter, hij kraakt niet wanneer ik via mijn oordopjes bel. Ook doen de speakertjes het redelijk normaal. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik sony oordopjes gebruikte, maar ook met apple oordopjes (van 5s en 6s) werkt hij niet. Ik hoop dat iemand hiermee bekend is en een trucje weet die dit kan verhelpen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij oordopjes nog steeds geluid via speaker | ddddd | iPhone algemeen | 3 | 13-02-13 12:15 |
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) | krullebol2 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-09-12 23:28 |
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen | Morfling | iPhone algemeen | 5 | 17-06-08 12:40 |
Geen geluid, ook niet bij oordopjes. | Djabber | iPhone algemeen | 3 | 13-05-08 12:30 |
|
|