iPhone 5 als batterij helemaal leeg kan ik de telefoon niet meer opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als batterij helemaal leeg laad telefoon niet meer op. Batterij ging al snel leeg heb deze vervangen maar probleem blijft hetzelfde werkt voor de rest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 als batterij helemaal leeg kan ik de telefoon niet meer opladen
Als batterij helemaal leeg laad telefoon niet meer op. Batterij ging al snel leeg heb deze vervangen maar probleem blijft hetzelfde werkt voor de rest nog prima. Telefoon trekt zelf de batterij leeg als telefoon uitstaat!? Gaarne tip wat te doen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Laat mij raden, het was geen officiële Apple batterij?
|
|
|||
|
|||
wat kan ik doen aan "zelfontlading"?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 februari 2016 om 11:50 ---------- Jawel was nog originele batterij |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hebt de batterij vervangen, maar waar heb je de "originele" vervanger gekocht?
Bij mijn weten worden die niet los geleverd, al beweren diverse leveranciers van wel... |
|
|||
|
|||
Toestel heeft ooit een waterschade opgelopen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel AASP's zijn er niet denk ik, in België bvb enkel "Switch" (denk ik).. |
|
|||
|
|||
Heb deze laten vervangen in winkeltje dus zal zeker geen originele batterij maar daarmee is het begonnen. Ik ga zo naar winkel terug en laat mijn originele batterij erin zetten.
Jullie denken nieuwe batterij bestellen originele iPhone 5 en opgelost, in winkel hebben ze hem al opgestuurd voor kijken naar moederbord! |
|
|||
|
|||
Zoals eerder gevraagd heeft die ooit eens waterschade gehad? Misschien dat de reperateur bij het vervangen van de batterij een ic heeft geraakt waardoor die nu constant stroom blijft vreten.
|
|
|||
|
|||
Sorry heeft geen waterschade gehad is verder helemaal oke
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 batterij gaat niet helemaal leeg | flashingst | iPhone algemeen | 23 | 28-08-17 12:36 |
Ipad 2 (helemaal leeg) geeft wel laadicoon maar wil niet meer opladen. | Jansen1994 | iPad algemeen | 4 | 28-07-14 01:02 |
Ipad 2 laad(helemaal leeg) geeft wel laadicoon maar wil niet meer opladen. | Jansen1994 | iPad algemeen | 0 | 26-07-14 22:30 |
iPhone batterij gaat niet meer leeg | KHx | iPhone algemeen | 1 | 22-01-14 00:25 |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
|
|