//

Ipad 2 laad(helemaal leeg) geeft wel laadicoon maar wil niet meer opladen.

Ipad 2 laad(helemaal leeg) geeft wel laadicoon maar wil niet meer opladen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort werkt mijn Ipad niet meer, had hem aan de lader gelegd maar wou in een keer niet meer opladen en inmiddels is hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-14, 22:30
Jansen1994 Jansen1994 is offline
• iOS 8.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 4
Question Ipad 2 laad(helemaal leeg) geeft wel laadicoon maar wil niet meer opladen.

Sinds kort werkt mijn Ipad niet meer, had hem aan de lader gelegd maar wou in een keer niet meer opladen en inmiddels is hij helemaal leeg. Hij geeft wel het normale laadicoon(zwart batterijtje met rood streepje erin) als ik hem aan de lader heb.

Heb naar mijn idee alles al geprobeerd: hele nacht aan de lader, reset door home- en powerbutton tegelijk in te drukken, DFU Mode(dit werkt eerst wel maar na een tijdje in herstelmodus en Itunes zoekend naar de Ipad krijg ik de foutmelding dat zich een onbekende fout heet voorgedaan met foutcode 4005) en Recovery Mode krijg ik de Ipad helemaal niet in.

Iemand enig idee wat er aan de hand is/wat ik nog kan doen zodat de Ipad weer gaat werken?

Alvast bedankt voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 wil niet meer opladen maar maakt wel connectie met iTunes. Bas361 iPhone algemeen 15 05-07-12 13:19
Ipod laad niet bij maar reageert wel op kabel MrK iPhone algemeen 0 26-06-12 14:25
Iphone 3g laad wel op maar wordt niet herkent timarea51 iPhone accessoires en onderdelen 1 15-05-12 11:44
iphone laad niet op maar maakt wel contact Merlin iPhone algemeen 0 16-11-10 16:06
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan ryansch iPhone algemeen 2 07-09-10 01:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.