//

Alle muziek verdwenen na bluetoothverbinding auto

Alle muziek verdwenen na bluetoothverbinding auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Gister koppelde ik mijn Iphone (6s) via bluetooth aan mijn autoradio. Eerst leek er niks aan de hand, hij begon gewoon mijn muziek af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-16, 21:30
Barbara78 Barbara78 is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 1
Standaard Alle muziek verdwenen na bluetoothverbinding auto

Goedenavond,

Gister koppelde ik mijn Iphone (6s) via bluetooth aan mijn autoradio. Eerst leek er niks aan de hand, hij begon gewoon mijn muziek af te spelen, maar ineens werd het stil. Toen ik mijn telefoon daarna pakte om het nummer opnieuw af te spelen was mijn muziekbibliotheek plots leeg.
He-le-maal niks meer. Honderden nummers weg, al mijn playlists weg.
Daarna heb ik uiteraard de boel geprobeerd te herstellen dmv de telefoon uit en aan zetten en een harde reset te geven, maar niks!

Heeft iemand ooit eerder van dit probleem gehoord? En hoe krijg ik mijn muziek weer terug?

Belangrijk om er nog bij te vermelden is dat ik verder niets kwijt ben. Al mijn andere apps staan er nog op.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Auto play instelling Facebook verdwenen cesaf iPhone algemeen 3 14-04-15 23:09
alle contacten verdwenen uit iphone pietermonsma iPhone algemeen 3 01-10-11 12:23
Alle apps verdwenen?! claudiavanbeeck iPhone Apps 10 24-05-11 05:31
Alle cydia sources verdwenen marquito Jailbreak apps en thema's 1 14-04-11 17:10
Bluetoothverbinding tussen iPhone4 en iMac lukt niet FGG iPhone algemeen 5 12-10-10 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.