iphone 6:websites openen niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen. ik heb nu al maanden lang dat sommige websites niet openen op mijn iphone 6 Een voorbeeld hiervan is Moviemeter.nl Je ziet dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 6:websites openen niet
goedemorgen.
ik heb nu al maanden lang dat sommige websites niet openen op mijn iphone 6 Een voorbeeld hiervan is Moviemeter.nl Je ziet dat de website word geladen, maar er gebeurt verder niets. De site opent niet, Ik heb dit zowel in Safari, Firefox en Foxbrowser. Ik heb het als ik op 3G zit, (hollandsnieuwe), maar ook op Wi-Fi. En dan maakt het niet uit welke Wi-Fi, overal waar ik Wi-Fi tegenkom, probeer ik het uit, maar het lukt gewoon niet. Zijn er instellingen waar ik rekening mee moet houden? iemand een idee hierover? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou browse en cachegegevens eens leegmaken bij je instellingen, kan misschien helpen..
|
|
|||
|
|||
Aan Hollands nieuwe ligt het iig niet, ik heb ook deze provider en bij mij opent moviemeter.nl als een speer.
|
|
|||
|
|||
browse en cache gegevens wissen helpt niet.
En ik denk dat dat ook alleen geldt voor Safari, terwijl ik hetzelfde probleem heb met Firefox en Foxbrowser. Het klopt dat het niet aan Hollandsnieuwe ligt, mijn vrouw heeft ook een iphone 6 en zij heeft het probleem ook niet. Het is specifiek mijn toestel, ook op Wi-Fi. Zou het helpen als ik helemaal terug ga naar fabrieksinstellingen? Hoewel ik dan wel heel veel kwijt ben..... |
|
||||
|
||||
Dat laatste begrijp ik niet, wat raak je kwijt dan? Heb hier in het verleden ook wel eens een apparaat terug gezet naar fabrieksinstellingen maar ben nog nooit iets kwijtgeraakt.
|
|
|||
|
|||
Misschien helpt een hard reset?
|
|||
|
|||
ik neem aan dat als ik terug ga naar fabrieksinstellingen, dat ik dan een leeg toestel heb, zonder appjes.
dus zal ik veel kwijt zijn. Toestel uit en aan zetten heb ik al meerdere keren gedaan.. |
|
|||
|
|||
Maak een backup via iTunes, herstel je device, probeer dan nog eens... Eventueel eerst proberen "als nieuwe iPhone" en daarna pas je backup terugzetten als het zou werken.
|
|
|||
|
|||
daar zat ik ook aan te denken.
Maar als 'als nieuwe iphone' zou werken, en ik zet dan de backup terug, denk ik wel dat het probleem ook terug komt. |
|
|||
|
|||
Dan weet je ook meteen waar het probleem is he... Dat is de bedoeling.
|
|
|||
|
|||
Even voor de zekerheid. Heb je een adblocker app geinstalleerd staan op je toestel? Ik heb sommige websites die compleet blanco blijven. Tot ik er achter kwam dat als ik de adblocker uitschakel voor die website (handblock dacht ik) de website wel laad.
|
|
|||
|
|||
ik kom er net achter dat deze site, iculture, ook niet wil openen.
wat een toeval. Nee. ik heb geen adblocker geinstalleerd. Wel vorig jaar een keer mee gespeeld en weer verwijderd, het lijkt me niet dat dat nu nog van invloed is. Ik ga een proberen wat er gebeurt als ik terug ga naar fabrieksinstellingen. morgen misschien, als ik tijd heb. |
|
|||
|
|||
sorry voor het late antwoord.
Gisteren wilde ik terug naar fabrieksinstellingen, en al zoekende naar waar ik dat kan doen in Ios, zie ik opeens tot mijn verbazing een adblocker profiel staan. Ik heb vorig jaar dus even een adblocker op de iphone gehad, maar ook weer verwijderd. Het profiel was achter gebleven en blokkeerde dus de websites. |
|
|||
|
|||
Goed dat je het nog even doorgeeft. Goed om te weten dat alleen het verwijderen van een adblocker app niet voldoende blijkt te zijn.
Zag je dat profiel ergens in safari staan? Staat daar dan echt iets van een vermelding over een adblocker profiel? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Websites laden niet goed op iPhone 4S | daco | iPhone algemeen | 7 | 14-09-12 00:12 |
Mobiele websites niet te openen met KPN | paling | KPN | 2 | 28-08-10 11:32 |
Voorkomen automatisch openen mobiele websites. | Gmontel | iPhone algemeen | 8 | 09-03-10 11:11 |
Inloggen op websites lukt niet meer | Rinus85 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-09 18:52 |
|
|