iPhone gaat naar zwarte scherm. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik bezit een iPhone 5 en heb hem inmiddels al 3 jaar. Laatste tijd valt mijn telefoon steeds uit op een volle batterij bijv. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gaat naar zwarte scherm.
Hallo
Ik bezit een iPhone 5 en heb hem inmiddels al 3 jaar. Laatste tijd valt mijn telefoon steeds uit op een volle batterij bijv. 40%. Of het gaat ineens zakken naar 1%. Natuurlijk vond ik dat eerst irritant maar nu heb ik weer een nieuw probleem. Als ik een foto wil maken of wat dan ook op mijn mobiel dan knippert hij. Het gaat steeds naar zwart. Hoe komt dan en hoe kan ik het fixen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zwarte lijnen op iPhone scherm? | lukertt | iPhone algemeen | 2 | 09-03-15 00:12 |
Iphone 4 zwarte scherm en problemen. | furkanovich | iPhone algemeen | 0 | 27-05-12 22:04 |
Zwarte iPhone 4 (scherm kapot) ombouwen naar wit. | Merijntje1 | iPhone algemeen | 0 | 21-06-11 21:35 |
haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? | Mugenjou Project | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-02-09 02:28 |
iPhone gaat niet meer van 'favorieten' scherm naar menu | pengz | iPhone algemeen | 2 | 12-09-08 23:59 |
|
|