Zwarte iPhone 4 (scherm kapot) ombouwen naar wit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet mn scherm vervangen van mijn zwarte iPhone 4, omdat het gebroken is (het bekende verhaal, laten vallen etc). Maar nu dacht ik, om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwarte iPhone 4 (scherm kapot) ombouwen naar wit.
Ik moet mn scherm vervangen van mijn zwarte iPhone 4, omdat het gebroken is (het bekende verhaal, laten vallen etc). Maar nu dacht ik, om 'm dan gelijk om te bouwen naar een witte versie. Kan dit gewoon langs de normale weg? Dus hetzelfde als mn mobiel gewoon helemaal heel was geweest? Alles doet het nog, alleen de scheuren is de schade.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 wit ombouwen LCD probleem | jeffrey412 | iPhone algemeen | 8 | 08-03-11 23:43 |
geen data naar scherm(wit) 3G | martasmultas | iPhone algemeen | 0 | 24-10-10 17:47 |
Iphone 2G opeens zwarte horizontale dunne lijntjes in scherm? | Inekee | iPhone algemeen | 12 | 15-07-10 10:05 |
Wit scherm iPhone HELP! | men.mulder | iPhone algemeen | 17 | 29-06-10 00:30 |
Toetsenbord Aanpassen? (zwarte toetsen ipv wit) ?? | Essential | iPhone algemeen | 5 | 04-03-08 22:53 |
|
|