Iphone 2G opeens zwarte horizontale dunne lijntjes in scherm? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteravond zaten er ongeveer 3 kleine zwarte streepjes onder elkaar op mijn scherm, nu zijn ze inmiddels alleen maar groter geworden en gaan horizontaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 2G opeens zwarte horizontale dunne lijntjes in scherm?
Sinds gisteravond zaten er ongeveer 3 kleine zwarte streepjes onder elkaar op mijn scherm, nu zijn ze inmiddels alleen maar groter geworden en gaan horizontaal over het hele scherm.. Het is niet dat mijn hele schermpje zwart word dus maar alleen die streepjes. Weet iemand wat het is?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klinkt als defect LCD, foto mogelijk?
|
|
|||
|
|||
In de bijlage heb ik 2 fotos van het scherm geplaatst hopelijk weet iemand wat het is, de lijntjes verplaatsen zich namelijk ook :S
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk een defect LCD, maar probeer toch even een restore want wellicht toch iets met de software gezien het feit dat de streepjes verplaatsten etc. In het ergste geval logic board probleem maar laten we daar maar even niet van uit gaan.
|
|
|||
|
|||
Ok en wat houdt een logic board probleem in?
|
|
|||
|
|||
Dat is het moederbord, dus het hart van de iPhone. Indien het geen software probleem is kan dat bijvoorbeeld aan een video chipset liggen die het beeld niet goed aanstuurt.
|
|
|||
|
|||
Hoi Inekee,
Is het probleem inmiddels opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Mij Iphone 2G is nu aan het updaten, wellicht dat dit helpt. Is er al wat bekend over dit verschijnsel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet er verder helemaal niks over... |
|
|||
|
|||
Jammer
Mocht ik wat kunnen vinden, laat ik het hier weten. Tnx. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook enkele kleine lijntjes onderaan en bij een schermafdruk zijn ze verdwenen
Iemand al iets dergelijks meegemaakt en wat heb je er aangedaan ? Ik heb een iphone van de eerste generatie uit de States |
|
|||
|
|||
Als de lijntjes in de screenshot/schermafdruk niet zichtbaar zijn is je scherm kapot.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waar ik nog een scherm van de eerste generatie kan kopen en wat het mij gaat kosten
|
|
|||
|
|||
ik heb ook zo'n probleem, strepen en een lichtere vlek, de goedkoopste welke ik tot nu toe gevonden heb is deze : Daily Phone - iphone iphone 2g iphone 2g touchscreen/lcd reparatie
je kan ook zelf inzetten, in de US kun je het scherm nog bestellen : iPhone 2G Complete Replacement Screen - Includes LCD & Digitizer | DirectFix.com staat ook een youtube video bij, het is echter geen echt makkelijke reparatie en scherm los komt omgerekend op 78.5190 EUR zonder verzendkosten... |
Labels |
iphone 2g, kapot, streepje, zwart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet | TheCrow | iPhone algemeen | 5 | 29-09-13 23:43 |
Horizontale lock ook verticaal? | nzn | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-02-11 16:01 |
Iphone 4 soms horizontale strepen of scherm wordt wit/zwart erna | omed4life | iPhone algemeen | 4 | 05-01-11 20:50 |
Iphone scherm opeens gebarsten, garantie? | dorus | iPhone algemeen | 7 | 19-08-09 22:57 |
|
|