fout melding met server apple discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een iphone met firmware 3.1.3 en die wil upgraden naar 4,0 maar als hij bij het gedeelte is dat hij contact moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout melding met server apple
hallo ik heb een iphone met firmware 3.1.3 en die wil upgraden naar 4,0 maar als hij bij het gedeelte is dat hij contact moet maken met de apple server dan zegt ie dat de updateserver tijdelijk niet beschikbaar is
doe ik mischien iets verkeerd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je even wachten met updaten. Ze gaan bij Apple een nieuwe update doorvoeren zogenoemde iOS 4.01 een kleine update die de weergave van je signaal beter moet weergeven. Een grotere update, iOS 4.1, komt later.
|
|
|||
|
|||
dus de server ligt er gewoon uit om dat ze met die update 4.01 bezig zijn denk je ?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail Exchange Server Fout / Hier de oplossing | JNeo | iPhone algemeen | 0 | 30-09-10 19:36 |
iPhone 4: Fout met simkaart melding | tabdel | Unlock | 4 | 24-09-10 19:38 |
Fout melding | clouseau | iPhone Apps | 3 | 24-03-10 12:30 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 16:09 |
|
|