iPhone koppelen aan home cinema discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na lang zoeken op het internet, stel ik mijn vraag dan toch maar hier op het forum. Ik heb een JBL home cinema set en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone koppelen aan home cinema
Na lang zoeken op het internet, stel ik mijn vraag dan toch maar hier op het forum.
Ik heb een JBL home cinema set en heb aan de voorzijde een usb-aansluiting. Graag zou ik de muziek die op mijn iPhone staat willen afspelen op mijn cinema set. Heb de iPhone al wel aangesloten via de standaard bijgeleverde usb kabel/lader maar er komt geen geluid uit. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Alvast bedankt voor je reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf voor m'n iPod Touch de Universal Dock van Apple. Hier zit een headphone-jack in, die ik gewoon heb aangesloten op m'n versterker. Top geluidje komt er uit .
Apple Store |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het enige wat ik wel merk is dat ik het volume van de versterker iets harder moet zetten, verder vind ik het geluid wel helder en aangenaam, hij speelt in ieder geval wel op alle boxen af, maar het geluid blijft helaas wel stereo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
home cinema system mét dock ? | seminifeer | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 30-03-11 19:58 |
Beste manier aansluiten Home Cinema + i.c.m. iPad | kootjoo | iPad algemeen | 10 | 06-02-11 22:25 |
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat | Haes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 06-02-09 21:56 |
|
|