Hotmail Exchange Server Fout / Hier de oplossing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk ik deel dit gelijk want ik ben nu al 1 week bezig om Hotmail aan de praat te krijgen via de Exchange instelling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail Exchange Server Fout / Hier de oplossing
Ik denk ik deel dit gelijk want ik ben nu al 1 week bezig om Hotmail aan de praat te krijgen via de Exchange instelling maar kreeg steeds bij het ophalen deze melding "E-mail ophalen mislukt. De verbinding met de server is mislukt."
Oplossing: Ga naar hotmail.com op je PC en log in ga dan naar je Calender, stel de tijdzone in, stel nu je iPhone in voor Exchange en je zult zien dat hij het nu doet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom ontploffen de iPhones, hier misschien de oplossing? | DutchEvil | Chat en geruchten | 18 | 17-04-11 23:51 |
hotmail; kan server niet vinden | mrmaster | iPhone algemeen | 3 | 24-07-09 21:38 |
Exchange email op iphone zonder exchange server | iNiels | iPhone algemeen | 0 | 12-02-09 11:26 |
als je oordopjes te klain zijn hier is de oplossing :-) | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 05-02-08 00:13 |
|
|