Geluidsprobleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3GS Firmware 4.01 (JB). Ik he nu geen geluid meer. Schakelaar staat goed, volume voluit en als ik ga kijken bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluidsprobleem
Ik heb een Iphone 3GS Firmware 4.01 (JB). Ik he nu geen geluid meer. Schakelaar staat goed, volume voluit en als ik ga kijken bij de instellingen/geluiden, staat er geluid uit. Ik heb gewoon geluid via de oordopjes overigens, maar geen geluid als ik gebeld word.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je er zeker van bent dat alles goed staat dan kan je best even een harde reset of restore proberen.
|
|
|||
|
|||
Een harde reset weet ik even niet hoe te doen, maar custom restore kan gewoon gedaan worden? met firmware 4.01? OF even wachten op 4.1 custom?
|
|
|||
|
|||
Na een herstel hetzelfde probleem. Iemand nog een idee?
|
|
|||
|
|||
toevallig niet iets van cydia gedownload wat met het geluid te maken heeft, zoals volumeboost ?
misschien crasht het geluid hierop ik weet het ook niet, het is zomaar een ideetje gr willly |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: TomTom Geluidsprobleem | kal_el | iPhone Navigatie | 8 | 10-04-11 14:33 |
geluidsprobleem met inkomende gesprekken | marcelh | iPhone algemeen | 0 | 17-08-10 20:43 |
Iphone 4 - Geluidsprobleem | DeepFritz | Orange | 21 | 01-08-10 00:24 |
geluidsprobleem tijdens bellen | bpatje | Archief | 5 | 04-01-09 15:38 |
iPhone geluidsprobleem | acamphuis | Unlock [archief] | 2 | 28-01-08 17:18 |
|
|