Iphone 4 - Geluidsprobleem discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb hier een probleem met mijn nieuwe iPhone 4. Het geluid werkt optimaal tijdens Youtube fimpjes bekijken of gamen, maar tijdens het bellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 - Geluidsprobleem
Beste,
Ik heb hier een probleem met mijn nieuwe iPhone 4. Het geluid werkt optimaal tijdens Youtube fimpjes bekijken of gamen, maar tijdens het bellen is het een echte ramp. Ik hoor de andere persoon amper, terwijl deze mij wel duidelijk verstaat. Het volume van de iPhone staat maximaal, zowel voor als na als in het gesprek met de volumetoetsen van de iPhone gespeeld. Klinkt iemand dit bekend in de oren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien moet je het beschermlaagje (plastic) eraf halen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarnet heeft mijne maat nog gebelt naar mij en ik had 2 blokjes en er was geen probleem, bij 1 blokje gebeurt het soms wel het signaal zelfs wegvalt en het begint ook wel dikwijls de andere mij niet meer verstaat maar ik hem wel en dan boem, het signaal valt weg. Als dit zowat hetgeen is je voor hebt, probeer de iphone niet aan de antenne vast te nemen maar aan de bovenkant met je vingers. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hahaha, ik had exact hetzelfde 'probleem' bij mijn eerste telefoontje vanmorgen
|
|
|||
|
|||
same here! ;-)
|
|
|||
|
|||
LOL hehehe
|
|
|||
|
|||
HAHAHA sorry hoor, hehe.
Goed, next problem |
|
|||
|
|||
En straks komt er een Hollander, en die zegt ...... Belg
|
|
|||
|
|||
Nope vandaag hebben wij hollands respect voor jullie
(anders ook wel hoor..) Maar vandaag extra. |
|
|||
|
|||
heb net hetzelfde voorgehad. En maar niet doorhebben dat die folie de oorzaak was.
Dan voel je jezelf wel even belachelijk. |
|
|||
|
|||
Noobs hehe
|
|
|||
|
|||
Ik sterf zo een beetje van belachelijkheid nu.
Och ja, de mensen die mijn vraag gelezen hebben zullen waarschijnlijk eens goed gelachen hebben. Je moet de mensen altijd de kans geven op een leuke dag e |
|
|||
|
|||
Hilarisch
|
|
|||
|
|||
ach ja foutje kan gebeuren
|
|
|||
|
|||
Made me laugh
|
|
|||
|
|||
Mijn eerste telefoontgesprek was net zo
|
|
|||
|
|||
Mijn telefoongesprekken blijven nog altijd zo, die protectors laat ik er nog wel even opzitten
|
|
||||
|
||||
Zou die voorkant protector er eens afhalen en dan nog is bellen
EDIT: vergeet deze opmerking, ik moet voortaan het hele topic eerst even lezen voordat ik wat zeg
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most." © Ozzy Osbourne Laatst gewijzigd door FridgeNL; 31-07-10 om 23:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: TomTom Geluidsprobleem | kal_el | iPhone Navigatie | 8 | 10-04-11 14:33 |
Geluidsprobleem | andreasfc | iPhone algemeen | 4 | 01-10-10 01:21 |
geluidsprobleem met inkomende gesprekken | marcelh | iPhone algemeen | 0 | 17-08-10 20:43 |
geluidsprobleem tijdens bellen | bpatje | Archief | 5 | 04-01-09 15:38 |
iPhone geluidsprobleem | acamphuis | Unlock [archief] | 2 | 28-01-08 17:18 |
|
|