auto tekst aanvullen bij sms en in 9.2.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een paar jaar een 4s, thans met het laatste 9.2.1. OS. Zodra ik ga sms en wat ik gelukkig niet vaak doe, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
auto tekst aanvullen bij sms en in 9.2.1
Ik heb al een paar jaar een 4s, thans met het laatste 9.2.1. OS. Zodra ik ga sms en wat ik gelukkig niet vaak doe, want ben beslist geen mobieltje fan, komt al snel de neiging in mij op om dat ding het raam uit te gooien. Reden: het programma blijft alles wat je invoert hardnekkig vertalen naar engelse woorden en zelfs als je dan weer corrigeert en herhaalt gebeurt het vaak nog eens. Mega irritant!!! Ik hou sowiezo niet van auto aanvul shit ik bepaal zelf wel wat ik wil typen of niet LOL. Enfin, hoe zet ik die onzin uit? Wie oh wie?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn menu is in Nederlands ik zie dan in het menu instellingen - algemeen - toegankelijkheid - toetsenbord 3 keuze's: toetsrepeteertempo aan/uit grendeltoetsen aan/uit en toetsvertraging aan/uit maar niets over auto aanvullen in dit menu.
|
|
||||
|
||||
Je volgt ook niet het pad dat timosha je gaf als je naar Toegankelijkheid gaat.
Probeer Instellingen | Algemeen | Toetsenbord | Autocorrectie uit eens?
|
|||
|
|||
dat pad was in engels mijn os is in nl maar ok als ik vrij vertaald instellingen - toetsenborden kies zie ik o.a. autocorrectie deze op uit gezet en suggesties engels op uit gezet / even getest nu is het tenminste een normaal werkende editor thks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Standaard SMS tekst | Simo | iPhone algemeen | 9 | 19-08-10 23:35 |
Sms tekst vergroten ??? | RayZoetermeer | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 20:45 |
Auto aanvullen emailadressen | bobb | Archief | 0 | 01-09-08 00:36 |
"T9" probleem op iPhone (aanvullen en corrigeren ingetikte tekst) | Ermo | iPhone algemeen | 2 | 13-08-08 11:13 |
sms tekst bij inkomend bericht | crazy-chriss | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-05-08 21:00 |
|
|