Iphone 4 agenda werkt niet(?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de agenda van mijn Iphone 4 nog nooit gebruikt, maar nu ik hem wil gebruiken kan ik geen gegevens invoeren omdat het kruisje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 agenda werkt niet(?)
Ik heb de agenda van mijn Iphone 4 nog nooit gebruikt, maar nu ik hem wil gebruiken kan ik geen gegevens invoeren omdat het kruisje heel licht blijft. (dus niet zwart is).
Wie weet raad. Vast bedankt, Eduard. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welk kruisje?
|
|||
|
|||
Het plusteken rechtsbovenaan naast het vergrootglas.
|
|
||||
|
||||
Als je op Agenda's (midden onderin) drukt, welke agenda's zie je dan?
En welke zijn geselecteerd? |
|
|||
|
|||
ik weet niet wat ik precies gedaan heb , maar het kruisje is nu rood geworden en invoeren van een afspraak gaat nu wel. Het ziet er na uit dat het probleem opgelost is.
Bedankt voor je hulp. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda iphone 4s werkt ineens niet meer | zoete appel | iPhone Apps | 1 | 09-11-14 11:12 |
outlook agenda werkt niet goed samen met iphone | ricooo1997 | Desktop-applicaties | 6 | 22-07-13 09:58 |
Synchronisatie agenda's werkt niet | mlewebb | iPhone algemeen | 1 | 18-01-12 00:30 |
agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer | JaapJQ | iTunes | 9 | 20-02-10 18:25 |
[Exchange] Agenda werkt niet | ruudboon | iTunes | 0 | 18-09-08 14:42 |
|
|