outlook agenda werkt niet goed samen met iphone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op de een of andere manier krijg ik de instellingen maar niet goed van mijn outlook voor icloud. Als ik een agenda afspraak in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
outlook agenda werkt niet goed samen met iphone
Hallo,
Op de een of andere manier krijg ik de instellingen maar niet goed van mijn outlook voor icloud. Als ik een agenda afspraak in mijn outlook zet zie ik hem op mijn iphone maar andersom werkt dit niet (van iphone naar outlook) als ik via icloud.com kijk bij mijn agenda komen alle afspraken daar wel op te staan ik gebruik iphone 4s en office 2010 Ik hoor graag van jullie! Laatst gewijzigd door ricooo1997; 24-04-13 om 20:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb mijn mail wel over kunnen zetten naar ooutlook. Maar kkrijg niet de contactpersonen over. Zijn er meer leden met dit probleem? Of heeft iemand het al opgelost?
Dank alvast |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb via configuratiescherm icloud, mail is wel terug te zien in outlookscherm.
Kan contacten niet openen krijg ik terug als ik het probeer. Dank vast voor reactie. |
|
|||
|
|||
Ga eerst eens kijken in www.icloud.com of daar alles goed staat.
|
|
|||
|
|||
Daar staat alles gewoon in en zichtbaar, als ik een van de ondw aanklik.
En daar kan ik niets aan doen toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
agenda, icloud problemen, outlook 2010 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud agenda uitnodiging werkt niet bij Exchange mailadres | MathieuG | iCloud | 1 | 19-02-13 23:07 |
Meerdere agenda's vanuit Google naar iCloud importeren werkt niet!!! | Serena | iCloud | 0 | 15-12-12 20:41 |
iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud | ddl | iPhone algemeen | 11 | 10-10-12 02:30 |
I don't get iCloud - agenda's werken niet goed samen. | Vinzzz | iCloud | 11 | 02-02-12 14:01 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
|
|