iPhone SE kopen in Amerika discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello boys 'n' girls! Heb een vraagje: een vriend van me woont in Amerika. Ik zou graag een iPhone SE willen kopen voor m'n vriendin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone SE kopen in Amerika
Hello boys 'n' girls!
Heb een vraagje: een vriend van me woont in Amerika. Ik zou graag een iPhone SE willen kopen voor m'n vriendin en daar de prijs bij ons 489€ bedraagt en in de VS slechts 399$ (360€) vroeg ik me af of het interessant is om m'n vriend hem daar te laten kopen en op te sturen. Ik vroeg me af welke problemen dit zou kunnen veroorzaken bijvoorbeeld naar douane en taxes. Kan ik hierop belast worden en zoja hoeveel? Iemand die hiervan kennis heeft? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in het juiste forum:
Koopinformatie USA forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
koop hem maar gewoon hier, ofwel niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 kopen in Amerika | Daan83 | Koopinformatie USA | 12 | 21-10-14 19:32 |
Iphone kopen in Amerika | lt1811 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-12 15:43 |
Iphone 4 kopen in Amerika | mikezaandam | Koopinformatie USA | 657 | 14-04-11 11:59 |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|