Kleur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit de juiste locatie is maar aangezien het met mijn exchange te maken heeft , zet ik het hier. De eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Kleur
Ik weet niet of dit de juiste locatie is maar aangezien het met mijn exchange te maken heeft , zet ik het hier.
De eerste keer dat ik vanaf 2.0 gesynchroniseerd had met mijn exchange server had ik allemaal leuke kleurtjes in mijn iPhone agenda. Nu zijn ze weer weg. Weet iemand of dit in te stellen is? zo ja, hoe? Alvast bedankt EDIT: Laat maar opgelost
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag! Laatst gewijzigd door sjoeii; 23-07-08 om 15:49. Reden: Is opgelost. Lijkt me goed voor een slotje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien handig als je neerzet wat je gedaan hebt ? Dan zet ik er daarna een slotje op.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Das waar.
Het was alleen niet zo heel spannend. Ik heb MobileMe ingesteld inclusief agenda. Nu heeft mijn iPhone dus automatisch om ze uit elkaar te houden, er een mooi kleurtje aangegeven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleur Iphone 4 | Bolskur | Odido (T-Mobile) | 5 | 26-01-11 23:18 |
Kleur van de Letters | Holten | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-10-10 21:13 |
Wat is je lievelings kleur ?! | Frits | Chat en geruchten | 18 | 29-05-09 16:18 |
Safari kleur wijzigen ...ed. | roy_swinkels | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-04-09 10:38 |
Cocos2d Label kleur | iPhoneChilly | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 10-03-09 15:25 |
|
|