Upgrade FW 2.0 geen mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na m'n upgrade naar FW 2.0 kan ik geen mail meer ontvangen via mobilie internet. Via Wi-Fi komt er nog wel mail binnen. Heeft nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade FW 2.0 geen mail
Na m'n upgrade naar FW 2.0 kan ik geen mail meer ontvangen via mobilie internet.
Via Wi-Fi komt er nog wel mail binnen. Heeft nog iemand dit probleem of kan iemand mij een tip geven hoe ik het kan oplossen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je wel internetten met het GRPS (dus Wi-Fi uit)? Als dat ook niet gaat ligt het waarschijnlijk aan je APN settings. Deze staan bij 2.0 in "Instellingen|Algemeen|Netwerk|Mobiel datanetwerk".
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Wel GPRS, maar geen mail. Wel via Wi-Fi. Wat ik ook vreemd vind is dat ik geen APN settings zie in intstellingen/algemeen/netwerk. Alleen Dataroaming, VPN en Wi-Fi.
Krijg wel blauw vierkantje met cirkel in het midden. Overigens heb ik T-Mobile abbo.
|
||||
|
||||
Citaat:
Tip: APN Changer past de GPRS- en 3G-instellingen op je iPhone aan > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen exchange mail meer na upgrade IOS4 | verheezen72 | iPhone algemeen | 0 | 25-06-10 16:45 |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
iPhone 3G: geen MMS na upgrade 3.0--> 3.1.2. | jaimiefanatic | Unlock | 0 | 03-11-09 12:06 |
iPhone 1e gen.: Geen Wi-Fi na upgrade 1.1.4 to 2.1/.2 | geforce86 | Unlock | 12 | 15-03-09 10:06 |
Na upgrade 2.0.2 geen 3G meer | bababakkus | iPhone algemeen | 7 | 14-09-08 13:35 |
|
|