Geen exchange mail meer na upgrade IOS4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik baal ook van de upgrade van 3.13 naar IOS4. Had ik dat maar nooit gedaan. Ik kan wel mijn Gmail account en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen exchange mail meer na upgrade IOS4
Hallo allemaal,
Ik baal ook van de upgrade van 3.13 naar IOS4. Had ik dat maar nooit gedaan. Ik kan wel mijn Gmail account en versatel account synchroniseren maar mijn werkmail, Exchange mail, opent hij niet meer ; apparaat geeft aan dat mijn werkmailadres codering vereist, wat niet ondersteund wordt door deze iPhone!!!!! Kan iemand mij helpen zodat ik mijn broodnodige zakelijke accout weer zichtbaar kan krijgen?? Het vreemde is wel dat hij gisteravond na de update nog wel mail binnenhaalde en sinds vandaag 10.00 uur is deze bug pas gekomen.... Alvast bedankt voor de reacties Gr, Jacco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync met outlook werkt niet meer na upgrade iOS4 ?!? | Scampi | iPhone algemeen | 0 | 04-08-10 14:01 |
Nu update IOS4 geen mail meer verzenden | applepie | iPhone algemeen | 12 | 17-07-10 14:42 |
Na IOS4 upgrade niet meer herkend in auto | dweez | iPhone algemeen | 4 | 02-07-10 17:00 |
iPhone: geen carrier tekst na upgrade IOS4 op 3Gs | robbiewet | Jailbreak | 3 | 01-07-10 15:05 |
iOS4 geen exchange uitgaande mail meer | Mac159 | iPhone algemeen | 2 | 28-06-10 19:02 |
|
|