//

Na IOS4 upgrade niet meer herkend in auto

Na IOS4 upgrade niet meer herkend in auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) gisteren os4 op mijn iphone 3gs gezet. vanochtend na aansluiten op mijn usb-poort in mijn auto, krijg ik de medeling dat mijn auto geen "officiele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 09:06
dweez dweez is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard Na IOS4 upgrade niet meer herkend in auto

gisteren os4 op mijn iphone 3gs gezet.
vanochtend na aansluiten op mijn usb-poort in mijn auto, krijg ik de medeling dat mijn auto geen "officiele accessoire" is. Mijn muziek is nu niet meer benaderbaar? Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen?
vast bedankt voor het reageren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-10, 14:02
r.Vloemans r.Vloemans is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Dat klopt ik heb het zelfde probleem
  #3  
Oud 30-06-10, 14:12
omikron777 omikron777 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

FF zoeken, er zijn al topics over dit onderwerp. Een voorlopige oplossing schijnt te zijn iphone te resetten terwijl hij aan je autoradio hangt (of door eerst gewoon uit te zetten of een harde reset met Sleep&home knop)

Heeft bij mijn Alpine CDE-113BT gewerkt.
  #4  
Oud 30-06-10, 15:28
Rob1982 Rob1982 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar Rob1982
Standaard

Had het probleem ook. Na een downgrade werkte alles weer.
  #5  
Oud 02-07-10, 17:00
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

ik heb het probleem weten optelossen, waarschijnlijk hebben de meeste (zo niet alle mensen die nog problemen hebben) de auto radio continu op accu aangesloten (ook als de auto uitstaat) dus de autoradio (ongeacht het merk) word in zo'n geval nooit echt uitgezet en nee die knop die je indrukt om de autoradio uittezetten zet de autoradio alleen maar in standby niet van stroom.

dus zorg ervoor dat de stroom echt van je autoradio afgaat. kun je op 2 manieren doen;

1. alle kabels op de accu ontkoppelen.
2. auto radio eruit halen en kabels aan de achterkant eruit halen en terug erin, zo is de autoradio even van de stroom geweest.

sluit vervolgens alles weer aan en je iphone doet het weer normaal op je autoradio.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Sync met outlook werkt niet meer na upgrade iOS4 ?!? Scampi iPhone algemeen 0 04-08-10 14:01
Geen exchange mail meer na upgrade IOS4 verheezen72 iPhone algemeen 0 25-06-10 16:45
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet jpwoesthuis iPhone algemeen 6 23-06-10 11:24
Iphone wordt niet meer herkend na upgrade haelters.thierry iPhone algemeen 3 21-06-09 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.