Iphone wordt niet meer herkend na upgrade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELPPPPPPPP!!! na upgrade naar firmware 3.0 wordt mijn iphone niet meer herkend in ITUNES , mijn phone staat terug zoals ik hem net zou gekocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wordt niet meer herkend na upgrade
HELPPPPPPPP!!!
na upgrade naar firmware 3.0 wordt mijn iphone niet meer herkend in ITUNES , mijn phone staat terug zoals ik hem net zou gekocht hebben , dus op begin scherm staat er connect to itunes to start , maar daar krijg ik de melding dat hij niet herkend word en daanra reboot mijn phone en dus opnieuw beginnen , zit in een loop en geraak er niet uit . Thanks for help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb een dfu gedaan maar steeds de zelfde melding "aangesloten iphone kan niet worden geindentifiseerd.sluit hem nogmaals aan en probeer opnieuw "
maar daar blijft het bij . kan er iemand helpen met meer kennis van zaken . ik heb nu ook een tooltje gedownload iphone configuration tool en daar zie ik volgende in error logs ,misschien kan dit helpen unknown lockbot[1711] <Error>: copy_preference: Could not lookup key SBFormattedPhoneNumber unknown lockdownd[14] <Error>: (0x39d802b8) lockbot_copy_preference: lockbot returned an error: MissingPreferenceValue Laatst gewijzigd door haelters.thierry; 21-06-09 om 20:43. |
|
|||
|
|||
ben erdoor , heb itunes geinstalleerd op een andere pc en nu kon ik wel restoren , maar ja alles kwijt , maar geeft niet hij werkt terug .
Maar nu zoek ik in itunes waar daar het probleem kan zijn |
|
|||
|
|||
Nieuwe versie installeren iTunes 8.2 ? Nodig voor OS 3.0.
Mss zit daar het probleem. iTunes herstellen op je PC kan ook helpen. Gr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iphone 3g wordt niet meer herkend | pgorel | iTunes | 3 | 27-10-10 15:42 |
iphone wordt niet meer herkend | tommyboy01 | iPhone algemeen | 10 | 14-10-10 23:12 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
iPhone 1e gen.: iphone wordt niet meer herkend na nieuwe firmware | vanrumst | Unlock | 9 | 12-01-10 16:31 |
Iphone wordt niet meer herkend | paulvanwees | Archief | 0 | 27-06-08 22:48 |
|
|