App demonstreren op televisie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn werk willen wij binnenkort een app. van ons bedrijf demonstreren tijdens een beurs. Daarvoor hebben we een grote televisie die we verticaal gemonteerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App demonstreren op televisie
Voor mijn werk willen wij binnenkort een app. van ons bedrijf demonstreren tijdens een beurs.
Daarvoor hebben we een grote televisie die we verticaal gemonteerd hebben op een steun. Nu is de bedoeling dat de app dus ook verticaal op de tv te zien is net als op de iPhone. we hebben dat al eerder voor elkaar gekregen maar daarvoor moesten we de toenmalige iPhone 4 jailbreaken. de vraag is of er iemand weet of dit ook zonder jailbreak mogelijk is. Aantal iPhone 6s in bezit, maar als dit met een ander model wel of beter zou kunnen is dat ook iets wat ik graag zou vernemen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat ook met een HDMI->Lightning converter van Apple via een iPhone 6s Plus. Als je de iPhone draait, gaat het beeld op Tv mee.
|
|
|||
|
|||
Sorry, zie nu dat ik vergeten ben te vermelden dat de app. enkel in portretmodus gebruikt kan worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iPad kan het ook, maar die heeft geen 16:9 schermverhouding en heb je zwarte balken. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 april 2016 om 12:46 ---------- Hmmm, slecht nieuws. Ik heb het geprobeerd met de PayPal app, die ook alleen in portrait werkt. Het scherm draait niet. Jammer. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 april 2016 om 13:40 ---------- Via Airplay naar een Atv4 draait de PayPal app ook niet op het Tv-scherm, andere apps wel. Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 06-04-16 om 13:46. |
|
||||
|
||||
Praten jullie wellicht langs elkaar heen? Portrait is toch staand en niet liggend (landscape)?
Misschien kun je een PC aan de TV hangen en via een App als Reflector AirPlayen naar die PC en via de video driver op die PC het volledige PC beeld 90 graden draaien?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch gewoon via Apple TV zoals gemeld?? Gewoon scherm sync zetten via Airplay...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een ieder bedankt voor het meedenken.
(Helaas) Overgestapt op demo met Samsung en Airdroid. Via laptop draadloos verbonden en beeld staand, geen probleem. Slotje erop? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Demonstreren App | mbierens | iPad algemeen | 0 | 07-12-12 10:22 |
|
|