iPhone vast na kiezen voor 'rondleiding' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, gisteravond was ik wat aan het snuffelen op m'n iPhone en koos toen voor een 'rondleiding' over het gebruik van tabs bij het surfen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone vast na kiezen voor 'rondleiding'
Mensen, gisteravond was ik wat aan het snuffelen op m'n iPhone en koos toen voor een 'rondleiding' over het gebruik van tabs bij het surfen. Helaas liep hij onmiddellijk vast: als ik op het icoontje van Firefox druk, krijg ik het vastzittende scherm weer.
Er staan drie tabbladen op met linksboven een radertje voor instellingen, rechtsboven een plusteken plus een masker. Maar er is geen beweging in te krijgen. Als ik Firefox dan wegklik kan ik de smartphone verder prima gebruiken. Wat moet ik doen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 april 2016 om 11:57 ---------- Ohw, heb net de software geupdate en nu is het probleem verholpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je dat ook bij safari?
|
|
|||
|
|||
Hoi Peerenbooms, ik weet niet waar ik die gelaten heb. Maar het probleem is inmiddels opgelost: door een update van de software doet Firefox het weer normaal.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 'slaat vast' na kiezen Wi-Fi in Instellingen. | Aipaddie | iPad algemeen | 4 | 24-03-13 16:19 |
Nu nog kiezen voor iPhone 4? | Funhouse | iPhone algemeen | 14 | 15-11-12 00:12 |
|
|