//

iPhone 5 Wi-Fi kapot?

iPhone 5 Wi-Fi kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5 heeft sinds vorige week plotseling een vreemd probleem wat ik niet kan oplossen. Ook veel online gezocht, maar niks helpt. Misschien kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-04-16, 17:04
gerritg gerritg is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 2
Question iPhone 5 Wi-Fi kapot?

Mijn iPhone 5 heeft sinds vorige week plotseling een vreemd probleem wat ik niet kan oplossen. Ook veel online gezocht, maar niks helpt. Misschien kunnen jullie helpen.

Bij het verbinden met een Wi-Fi netwerk geeft hij aan dat het wachtwoord onjuist is. Als ie heel af en toe wel verbinding weet te maken dan is het te langzaam om te kunnen gebruiken en bovendien heel instabiel. Als ik echter naast mijn router ga zitten is er helemaal geen probleem. Is dit een software of een hardware probleem? Dit probleem heb ik op alle Wi-Fi netwerken, dus niet alleen thuis. Ook heeft ie het hier altijd gedaan, dus sluit ik uit dat het aan de router ligt.

Wat heb ik al wel gedaan:
herstarten telefoon
herstellen netwerk instellingen
handmatig verbinding maken, etc
fabrieksreset iphone
ios updates gedaan (9.3.1)

Ik heb zelfs vandaag de Wi-Fi antenne vervangen, maar het geeft geen verschil. Wie weet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-16, 21:23
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je weet zeker dat je de Wi-Fi antenne goed op de connector hebt gedrukt, lijkt wel of die slecht contact heeft waardoor je genoodzaakt bent om naast de router te staan. Ik heb dit mmegemaakt met een 4 en 4S en de oorzaak toen was dat de bovenste schroefje bij de Wi-Fi afdekplaatje (wat de connectors afdekt, ook wel Wi-Fi schield genoemd) niet goed was vast gezet waardoor er geen goed grond kontakt was.
  #3  
Oud 09-04-16, 22:02
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Heb je een foto van je Wi-Fi antenne?
  #4  
Oud 10-04-16, 11:54
gerritg gerritg is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
Je weet zeker dat je de Wi-Fi antenne goed op de connector hebt gedrukt, lijkt wel of die slecht contact heeft waardoor je genoodzaakt bent om naast de router te staan. Ik heb dit mmegemaakt met een 4 en 4S en de oorzaak toen was dat de bovenste schroefje bij de Wi-Fi afdekplaatje (wat de connectors afdekt, ook wel Wi-Fi schield genoemd) niet goed was vast gezet waardoor er geen goed grond kontakt was.
Bedankt voor de reactie.
Nou, die zit wel vast. Bij de 5 gaat er nog een plaatje overheen voor de vibrator.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 april 2016 om 12:02 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Heb je een foto van je Wi-Fi antenne?

Reageren

Labels
antenne, verkeerd wachtwoord, wi-fi, wi-fichip



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iphone kapot? Xigg Unlock 8 05-05-14 15:27
iPhone kapot Thibault96 iPhone accessoires en onderdelen 9 04-12-11 23:22
Iphone kapot. markvs iPhone algemeen 6 23-12-09 21:35
iphone kapot? Geenstijl Archief 9 18-10-09 13:17
Iphone kapot? roell iPhone algemeen 1 27-09-08 05:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.