Iphone 6s dezelfde beltonen als 5s??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Collega's Ik heb een 6s gekocht. Heb een backup van de 5s genomen en deze op de 5s gezet met Itunes. Nu vraag ik mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6s dezelfde beltonen als 5s???
Collega's
Ik heb een 6s gekocht. Heb een backup van de 5s genomen en deze op de 5s gezet met Itunes. Nu vraag ik mij af of het normaal is dat al deze standaard beltonen hetzelfde zijn als op de Iphone 5s. Ik heb hem al eens naar fabrieksinstellingen gezet, maar ook dan zijn alle standaard beltonen idem. Apps zijn er wel extra. Net zoals bepaalde gebruiksopties. Klopt dit? Zo niet, kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit klopt gewoon. Waarom zou dit anders zijn?
|
|
|||
|
|||
Ik dacht; nieuwe telefoon, nieuwe (of andere) beltonen...
|
|
|||
|
|||
Beltonen zijn onderdeel van het besturingssysteem, iOS dus. Niet van de hardware.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zo'n vermoeden dat je heel lang met Android gewerkt heb waarbij elke GSM software anders is.
|
|
|||
|
|||
Klopt voor de Iphone...was er enkel voor mij Android
Maar nu toch al menig jaren IOS |
|
||||
|
||||
Je kunt toch zelf ieder gewenste beltoon toevoegen via iTunes. Zijn zelfs via itunes eenvoudig te koop.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WhatsApp pushberichten geeft niet dezelfde naam als in contacten | Jesperrr | iPhone Apps | 2 | 29-07-14 22:35 |
is iInfo 1.1 dezelfde app als BaseBand Info 1.1 ? | mhoutman | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-03-08 17:53 |
|
|