Vlek op scherm bij aan/uit knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, De iPhone 6 van m'n vriendin heeft sinds gisteravond een kleine donkere vlek op het scherm zitten bij de aan/uit knop. Ik heb het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vlek op scherm bij aan/uit knop
Hi,
De iPhone 6 van m'n vriendin heeft sinds gisteravond een kleine donkere vlek op het scherm zitten bij de aan/uit knop. Ik heb het idee dat het door vocht komt, dat lijkt het in ieder geval op. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? Ik heb ter illustratie een foto toegevoegd. FOTO Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag. Mike. Laatst gewijzigd door mike0709; 15-04-16 om 11:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan door vocht komen zoals je zelf al aangeeft maar het is ook mogelijk dat daar de lijmlaag loslaat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het de lijmlaag is valt het wel onder de garantie of ze zeggen ijskoud dat het vochtschade is om jou niet te hoeven helpen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aan uit knop (5) | paul68 | iPhone algemeen | 5 | 17-01-14 12:11 |
Speling aan/uit knop 5S | ippi | iPhone algemeen | 8 | 06-12-13 23:31 |
Na indrukken aan/uit knop flikkert scherm tussen zwart en beginscherm | verhto | iPhone algemeen | 0 | 12-07-12 11:57 |
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop | Sjanti | iPhone algemeen | 5 | 30-01-12 00:17 |
Aan/uit knop stuk | Kermi | iPhone algemeen | 1 | 04-09-08 21:50 |
|
|