Speling aan/uit knop 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag langs Xando geweest over de vraag waarom bij de aan/uit knop een speling zit. Mij werd vertelt omdat het eventueel kan uitzetten bij warmte. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Speling aan/uit knop 5S
Vanmiddag langs Xando geweest over de vraag waarom bij de aan/uit knop een speling zit. Mij werd vertelt omdat het eventueel kan uitzetten bij warmte.
Meer mensen met een aan/uit knop waar klein speling in zit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...rvaringen.html |
|
|||
|
|||
Dus gewoon mee leren leven ?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben vanmiddag teruggegaan.. en een medewerker van Xando vertelde dat het voor de warmte was als deze zou uitzetten eventueel.
Maar heb begrepen dat er meerdere mensen hier last van hebben. Dus ik ben eigenlijk benieuwd hoe andere mensen hier mee omgaan?! |
|
|||
|
|||
Beetje vreemd verhaal over dat uitzetten, aangezien voorgaande iPhones toch dezelfde materialen hebben voor deze knop. En die hebben over het algemeen minder speling. Mijn oude 4s in ieder geval wel.
|
|
|||
|
|||
Dat denk ik dan weer niet. Zit daar niet die vingerafdrukkensensor of hoe dat ook noemt? ik heb trouwens dat fenomeen ook voor..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[VRAAG] Iphone 5 uit / aan knop | leon3 | iPhone algemeen | 12 | 17-01-13 16:09 |
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop | Sjanti | iPhone algemeen | 5 | 30-01-12 00:17 |
Standby knop speling | martjee | iPhone algemeen | 1 | 23-09-10 18:12 |
Aan/Uit knop werkt niet. | ultrAslanli-kerem | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 03:21 |
Aan/uit knop stuk | Kermi | iPhone algemeen | 1 | 04-09-08 21:50 |
|
|