//

Iphone 4 laat niet meer op

Iphone 4 laat niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone 4 doet sinds een week erg raar. Maandag een week geleden ben ik met het vliegtuig naar Duitsland gegaan en sinds ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-13, 20:31
samx samx is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard Iphone 4 laat niet meer op

Hallo,

Mijn iphone 4 doet sinds een week erg raar.

Maandag een week geleden ben ik met het vliegtuig naar Duitsland gegaan en sinds ik daar ben laden mn iphone heel traag op. Als ik hem s avonds rond 23 u in de lader doe en s ochtends rond 7 u eruit haal zit ik nog maar óp ongeveer 30%.

Ik dacht dat dit aan mn oplader lag en heb gewacht tot ik weer naar NL ging. Dat was zondag, ik heb toen een ander snoertje geprobeerd en de volgende dag was hij 100% geladen. Ik dacht dat het dus door het snoertje kwam en heb er niks achter gezocht. Helaas had ik de volgende dag weer hetzelfde probleem, daarom heb ik vandaag een nieuwe oplader gekocht. (snoertje + apparaat voor stopcontact) allen met deze laad hij ook niet op. Ook via mijn laptop niet..

Ik ben nu een beetje radeloos en hoop dat jullie nog ideeën/tips hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-13, 22:51
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Batterij vv
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone 3GS laat berichtencentrum niet meer zien Alexan iPhone algemeen 4 21-09-13 14:26
Dringend hulp aub , Iphone laat niet meer op jbln95 iPhone algemeen 20 30-05-13 21:28
Iphone 3GS 32GB White laat niet, gaat niet aan en de computer herkent hem niet brenn13 iPhone algemeen 5 27-08-12 20:59
itunes ziet iphone niet en laat niet meer op stein-m iTunes 0 14-07-10 18:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.