iPhone 5s verzekeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mooi is tie!! Maar wel kwetsbaar en rete duur. Dus verzekeren maar. Wie heeft er ervaring mee? gsmverkeren.nl Platinum: duur: 10,95 per maand Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s verzekeren
Hoi,
Mooi is tie!! Maar wel kwetsbaar en rete duur. Dus verzekeren maar. Wie heeft er ervaring mee? gsmverkeren.nl Platinum: duur: 10,95 per maand Apple Care+ 99,- twee jaar eigen risico 69 per schadegeval, 2 schadegevallen mogelijk. Unigarant: 49,- per jaar eigen risico 40 euro Dit is wat ik kon vinden. Nog niet verzekerd nu dus ben extra voorzichtig!! Heb hem 2 dagen. Wie reageert?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Profiel aanpassen
|
|||
|
|||
Had profiel gewijzigd
Hmmm. Profiel is niet gewijzigd terwijl ik dat wel had gedaan.
Het gaat dus om de 5S en niet de 4S zoals in het profiel. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij Unigarant betaal je een bedrag per jaar, en je bent dan ook verzekerd tegen diefstal. Ervaring met Unigarant is dat ze uitkeren in geld, bij oudere toestellen kijken ze naar de dagwaarde. Ik zou je wel eerst aanraden om te kijken of je een woon/inboedel-verzekering hebt, want als je dat hebt dan hoef je geen aparte telefoonverzekering af te sluiten.
|
|||
|
|||
Ik bedoel ook tegen valschade. Valt dat ook onder inboedel??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan ook een case kopen, dan ben je ook gedekt tegen valschade Anders is toch Apple Care + een optie om te overwegen, die is voordelig als je al een inboedelverzekering hebt. Je kan dan 2 keer je telefoon laten vallen om dan 69 euro te betalen om een nieuwe te krijgen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verzekeren | pietsnel | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-11-12 20:15 |
Iphone 4S Verzekeren. | cokemane | iPhone algemeen | 0 | 03-11-11 11:31 |
iPhone 4 verzekeren | Kaasschaaf | Koopinformatie Nederland | 5 | 23-06-11 17:53 |
Tweedehands iPhone verzekeren? | Dennis_iPhone | iPhone algemeen | 10 | 05-11-10 13:46 |
[iPhone 3G] Verzekeren | J0sT | iPhone algemeen | 3 | 18-08-09 13:28 |
|
|