//

iPhone 4 verzekeren

iPhone 4 verzekeren discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik krijg een dezer dagen mijn iPhone 4 geleverd vanuit België (ben Nederlander) en wil deze verzekeren. Waar kan ik voor een schappelijke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-10, 16:32
Kaasschaaf Kaasschaaf is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard iPhone 4 verzekeren

Beste allemaal,

Ik krijg een dezer dagen mijn iPhone 4 geleverd vanuit België (ben Nederlander) en wil deze verzekeren. Waar kan ik voor een schappelijke prijs een goede betrouwbare verzekering vinden, waar ik tenminste een vervangend toestel krijg als ik deze moet opsturen en ook gewoon voor diefstal e.d. verzekerd is. heb al wat rondgekeken maar ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 01:42
Santiago's schermafbeelding
Santiago Santiago is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 51
Standaard

Heb zelf geen ervaring, maar lees op het forum dat ANWB qua prijs best wel goedkoop is.
  #3  
Oud 03-06-11, 21:36
Edje1 Edje1 is offline
• iOS 8.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

je kunt je telefoon nu niet meer verzekeren, want je bericht komt uit oktober, maar voor de andere lezers; iphone-verzekering.nl kan je toestellen uit Europa wel verzekeren, maar niet uit de VS. (heb de mijne ook uit het buitenland, maar wel binnen de EU).
  #4  
Oud 16-06-11, 11:59
Amie Amie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Hoi Edje1,

een vraagje;

Ik ga zelf nu ook een iphone 4 2e hands aanschaffen. Volgens de verkoper waar ik mee in onderhandeling ben, is de telefoon 5 mnd. oud. Wat betekend dat verzekeren zou kunnen. Maar nu zit ik mij af te vragen of dat dit wel verstandig is..Ik ga dit toestel maar 1 jr gebruiken, en neem volgend jaar een nieuw exemplaar bij mijn nieuwe abonnement. Mijn enige zorg zou zijn waterschade of diefstal. Maar bij diefstal wordt er bijvoorbeeld alleen vergoed bij inbraakschade, dus dat vind ik al een stuk minder interessant worden..Wat raad jij me aan?

Gr. Amie
  #5  
Oud 17-06-11, 00:47
Edje1 Edje1 is offline
• iOS 8.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Hoi Amie,

Dat moet je echt zelf weten haha.. Als ik naar mn vrienden kijk komt waterschade het meeste voor ( koninginnedag, bier + gracht ) en diefstal gelukkig minder. Als je de 2e hands Iphone gaat gebruiken, dan maakt het niet veel uit of hij 2e hands is, want laten vallen of waterschade kan altijd gebeuren. Wil je 60 euro betalen voor die zekerheid dat je het hele jaar een Iphone hebt, dan moet je het zeker doen. Als je dat niet wilt en ook best een half jaar zonder Iphone kan, dan niet!

Succes en veel plezier met je Iphone
  #6  
Oud 23-06-11, 16:53
Amie Amie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Dank je wel voor je advies!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzekeren iPhone (4) in België stinus87 Orange 33 21-03-11 20:03
Tweedehands iPhone verzekeren? Dennis_iPhone iPhone algemeen 10 05-11-10 12:46
gebruikte Iphone verzekeren Amore iPhone algemeen 1 10-11-09 10:37
[iPhone 3G] Verzekeren J0sT iPhone algemeen 3 18-08-09 12:28
iPhone 3g laten verzekeren. Cherrim iPhone algemeen 2 05-02-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.