iPhone 6s blijft opnieuw opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week maandag heb ik een nieuwe iPhone 6s aangeschaft, maar deze blijft op willekeurige momenten wanneer hij aan de oplader ligt uit zichzelf opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s blijft opnieuw opstarten
Vorige week maandag heb ik een nieuwe iPhone 6s aangeschaft, maar deze blijft op willekeurige momenten wanneer hij aan de oplader ligt uit zichzelf opnieuw opstarten. Ik heb al geüpdatet naar de nieuwste iOS en de fabrieksinstelingen gereset. Zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen proberen of is het beste om naar de winkel te gaan en een andere te vragen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je binnen twee weken zulke problemen krijgt met een gloednieuw apparaat zou ik linea recta teruggaan naar de winkel waar je hem hebt aangeschaft!
(P.S. update je profiel ff ) Laatst gewijzigd door Gonus; 20-04-16 om 15:37. Reden: toevoeging |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone blijft constant opnieuw opstarten | calijn123 | iPhone algemeen | 18 | 30-10-14 12:15 |
iPhone 4s blijft opnieuw opstarten + recovery loop | joostdeenen | iPhone algemeen | 14 | 20-03-14 15:36 |
Iphone 3GS JB ios5 blijft opnieuw opstarten | Freaky448 | iPhone algemeen | 3 | 03-02-12 23:13 |
iPhone: Na Jailbreaken blijft iPhone opnieuw opstarten | Feetje | Jailbreak | 1 | 13-03-11 17:02 |
Iphone 4 blijft opnieuw opstarten. | Snowie | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 22:33 |
|
|