Iphone 4 scherm geeft niks weer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik deed vanmiddag mijn iPhone 4 aan en toen stonden er opeens allemaal streepjes en zo op en ik zie nauwelijks iets op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 scherm geeft niks weer
Hallo iedereen,
Ik deed vanmiddag mijn iPhone 4 aan en toen stonden er opeens allemaal streepjes en zo op en ik zie nauwelijks iets op het scherm. Het scherm reageert wel op touch, ik kan appjes versturen enzo, alleen ik zie niet wat ik heb. Ik heb hem wel een aantal keer laten vallen en er zat al een barst in. Kan iemand me hiermee helpen? Groet, Jelle |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat een gsm shop je daarmee het beste kan helpen, aangezien er hoogstwaarschijnlijk een nieuw scherm op moet.
|
|
|||
|
|||
Een nieuw scherm het LCD is stukgegaan
|
Labels |
iphone-scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone start niet geeft imei nr in scherm weer | gaby1977V | iPhone algemeen | 3 | 14-04-14 10:06 |
iPhone 4S scherm doet niks meer | ferdihillenaar | iPhone algemeen | 1 | 06-08-12 13:47 |
cydia geeft niks meer weer | Dutch_guy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-01-11 20:22 |
Iphone scherm zwart en reageert op niks. | Gabriel Antonyo | iPhone algemeen | 13 | 08-08-09 22:41 |
|
|