iPhone SE andere lader gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik een iPhone SE. Uiteraard ben ik er erg zuinig op en ik vraag me af of ik alle andere laders van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone SE andere lader gebruiken
Sinds kort heb ik een iPhone SE.
Uiteraard ben ik er erg zuinig op en ik vraag me af of ik alle andere laders van Apple (voor andere apparaten) zomaar kan gebruiken om de SE op te laden. Google pogingen leveren nog niks op. Hopelijk heeft iemand advies. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan niet alle Apple laders gebruiken. De laders van de MacBook Pro en MacBook Air kan je bv. niet gebruiken. De 10 of 12 W lader van een iPad wel.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord.
Die had ik ook niet in gedachten. Ik dacht meer aan een lader van de ipad air 2 of de iphone 5 of 5s. |
|
|||
|
|||
Alle iPhone laders zijn 5 W laders en die kan je dus allemaal gebruiken. Je kan ook de lader van de MacBook 2015 met een adapterkabel gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Oké bedankt voor de snelle antwoorden!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
29W lader ook voor andere iDevices? | iPhoneAlot | iPad algemeen | 8 | 08-04-16 16:05 |
iPad lader gebruiken voor iPhone 5s? | iPhoneAir | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 09-10-14 10:50 |
iPhone-lader nuttig voor andere accessoires ? | Justinke | iPhone algemeen | 2 | 24-09-13 01:34 |
Lader iphone gebruiken op ipad | DHL | iPad algemeen | 20 | 16-03-13 22:08 |
iPad lader gebruiken voor iPhone | joblamie | iPad algemeen | 31 | 26-11-10 13:12 |
|
|