Imessage Iphone en Ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik Imessage activeer op mijn Iphone en Ipad komen deze toe op beide toestellen, tot daar gaat alles goed. Nu is mijn probleem: ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessage Iphone en Ipad
Wanneer ik Imessage activeer op mijn Iphone en Ipad komen deze toe op beide toestellen, tot daar gaat alles goed.
Nu is mijn probleem: ik heb geen mobiele internet verbinding op mijn telefoon en iemand stuurt me een imessage. Dan ontvang ik dit bericht enkel op mijn Ipad terwijl deze ongebruikt thuis ligt. Op dat moment wil ik de sms ontvangen op mijn Iphone als gewoon bericht en niet op mijn ipad, zo mis ik immers belangrijke informatie. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt, Elke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als er minstens één toestel actief is dat de iMessage kan ontvangen dan komt het bericht aan op dat toestel. Dus, als je onderweg bent dan schakel thuis alle toestellen uit die iMessages kunnen ontvangen. Je bent dan voor iMessage niet meer "online".
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarom gebruik ik bij dringende berichten of bij twijfel altijd de optie "verzend als tekstbericht". |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage tussen iPhone en iPad loskoppelen | iPeppel | iPhone algemeen | 3 | 20-02-13 22:47 |
iMessage op iPhone en iPad | Joeri75 | iPhone Apps | 6 | 18-11-12 12:42 |
iMessage synchroniseren op iPad, iPhone en iMac | Scirocco | iTunes | 5 | 26-05-12 19:56 |
iMessage op Iphone en Ipad | dat.rooie.ventje | iPhone algemeen | 0 | 14-10-11 11:00 |
|
|