iMessage tussen iPhone en iPad loskoppelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarde, iMessage berichten die verstuurd worden via mn iPad komen ook op mn iPhone binnen en andersom. Dat betekent dat als mijn vrouw thuis met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iMessage tussen iPhone en iPad loskoppelen
Waarde,
iMessage berichten die verstuurd worden via mn iPad komen ook op mn iPhone binnen en andersom. Dat betekent dat als mijn vrouw thuis met de iPad zit te iMessagen met iemand, ik die hele discussie op mn werk op de iPhone ook binnenkrijg. Beetje druk op die manier. Hoe kan dit los gekoppeld worden zodat je kunt iMessagen op iPad zonder dat dit op iPhone ook binnenkomt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het beste is natuurlijk om aparte iCloud accounts gebruiken. Je kan eens proberen om de e-mail ontvangstadressen uit de instellingen van Messages te verwijderen en alleen het mobiele nummer te gebruiken.
Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Of andersom: dat je vrouw een eigen ontvangstadres toevoegt aan de iPad en alleen die gebruikt om met iemand te iMessagen. Dan kan het ook handig zijn om het als verzendadres bij nieuwe gesprekken in te stellen (op de iPad).
|
|
||||
|
||||
Goede tip, zal eens kijken of dat lukt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage op iPhone en iPad | Joeri75 | iPhone Apps | 6 | 18-11-12 12:42 |
Switchen tussen iMessage en sms zonder elke keer naar de instellingen te gaan. | lastheart | iPhone algemeen | 7 | 09-08-12 02:15 |
Imessage werkt niet tussen iphone 3 en 4 | TvdL | iCloud | 0 | 15-12-11 11:09 |
iMessage op Iphone en Ipad | dat.rooie.ventje | iPhone algemeen | 0 | 14-10-11 11:00 |
Windows: Geen melding meer loskoppelen toegestaan | rotterdammer53 | iTunes | 0 | 13-10-11 15:17 |
|
|