iPhone 4S scherm doet niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai guys ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik zit net met me phone te app en opeens valt de tel uit met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S scherm doet niks meer
Hai guys ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik zit net met me phone te app en opeens valt de tel uit met een volle batt. IK probeer hem te resetten maar er gebeurt niks. OP het moment dat ik hem aansluit op mac op aan de oplader krijg ik alleen maar een heel vage bliep maar geen beeld op wat dan ook het bliepje word om de zoveel seconden herhaald maar verder gebeurt er niks. Iemand een tip voor mij of valt dit nog onder de garantie. vr gr Fer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt nog wel garantie neem ik aan (de iphone 4S werd in sept/okt gelanceerd toch) kun je een geluidsopname van het bliepje maken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer | applebijter | iPhone algemeen | 5 | 26-02-12 23:59 |
scherm doet niks meer | dockedmarc | Archief | 2 | 18-05-11 15:09 |
iphone doet niks meer | blokker134 | Archief | 3 | 15-11-09 10:34 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
|
|