nieuwe contacten direct gemarkeerd als spam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, ik heb een iphone 6, up to date met ios 9-3-1 maar ik heb een probleem met nieuwe contacten invoeren. Als ik een nieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe contacten direct gemarkeerd als spam
Dag,
ik heb een iphone 6, up to date met ios 9-3-1 maar ik heb een probleem met nieuwe contacten invoeren. Als ik een nieuw contact invoer in m'n contactenlijst kan ik deze persoon niet appen of sms'en. Pas als de persoon in kwestie mij als eerste een app of bericht stuurt krijg ik de melding of ik die persoon wil "toestaan"of als nieuw contact wil invoeren, en of ik hem als "spam" wil blokkeren. Dit gaat steevast met elk nieuw contact zo. Is er geen mogelijkheid om deze blokkade uit te zetten? Het lijkt me erg raar als de andere persoon diezelfde melding krijgt, dan kun je nooit contact met elkaar opnemen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet direct een antwoord maar kijk na
WhatsApp > Instellingen > Account > Privacy > kijk of "laatst gezien,profiel en status = iedereen |
|
|||
|
|||
nee dat is het niet. Ik denk dat ik apple persoonlijk ga benaderen hierover want dit slaat nergens op.
|
|
|||
|
|||
Gebruik je beperkingen ?
instellingen > algemeen > beperkingen > contacten ?? |
|
|||
|
|||
Nee, beperkingen staat uit. Ik heb onlangs drie contacten toegevoegd waarvan ik er maar één kon gebruiken (app/sms). Dat is toch raar?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt een iPhone 5 16 GB (FW 2.0) ? 2.0 ??
|
|||
|
|||
ik heb m'n bio niet aangepast, nee ik heb een iphone 6 zoals ik in mijn eerste bericht schreef.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 april 2016 om 18:15 ---------- je gewone contacten "app" in je telefoon. De plaats waar al je contacten staan begrijp je? |
Labels |
blokkeren, contacten, spam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Add-on is gemarkeerd als niet werkend in het repository | Roythijssen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 25-11-13 19:03 |
Spam als Push bericht | RWK | iPhone algemeen | 18 | 15-10-13 12:55 |
Tweak om direct contacten te bellen vanaf Spotlight | magnifor | Jailbreak apps en thema's | 1 | 29-03-11 01:24 |
OCR visitekaartjes direct in contacten | rb1962 | iPhone Apps | 7 | 30-08-09 13:58 |
|
|