Add-on is gemarkeerd als niet werkend in het repository discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Krijg deze melding...Add-on is gemarkeerd als niet werkend in het repository Ice films geeft deze melding en 1channel ook.. Ice films al verwijderd en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Add-on is gemarkeerd als niet werkend in het repository
Hallo
Krijg deze melding...Add-on is gemarkeerd als niet werkend in het repository Ice films geeft deze melding en 1channel ook.. Ice films al verwijderd en kan ik nu ook niet meer terug installeren Wie kan mij helpen?! Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg het draadloos Wi-Fi niet werkend op de iPhone 4 | UlimateMachine | Wi-Fi | 1 | 29-05-11 23:06 |
Icoontje niet donker maken als je het aanklikt | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-12-10 16:05 |
iPhone 3G: weer herstellen als het niet lukt | Willemjan | Unlock | 1 | 26-06-09 10:22 |
app store op iphone 3g hoe krijg ik het werkend? | Tieme | iPhone Apps | 10 | 14-07-08 23:13 |
|
|