Icoontje niet donker maken als je het aanklikt discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik ben bezig met een thema voor cydia aan het maken. Ben nu bij de icoontje. Maar omdat deze bij mij geen vierkante ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Icoontje niet donker maken als je het aanklikt
Hallo allemaal.
Ik ben bezig met een thema voor cydia aan het maken. Ben nu bij de icoontje. Maar omdat deze bij mij geen vierkante vorm meer hebben is het lelijk als wanneer je er op drukt, ze donker worden. Hier een voorbeeld let op de iphoneclub icon. en dan het verschil met als ik er op klik: Dus? Weet iemand misschien hoe ik dat donkere weg kan laten? Transparant maken ofzo? Alvast bedant |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Waarom lukt het niet om Simlockvrij te maken? | Ip0d | Unlock | 12 | 25-03-11 15:09 |
Ipad Wi-Fi; Internet donker beeld, werkt niet | Pravandi | Wi-Fi | 7 | 20-03-11 20:20 |
iPhone 3G: weer herstellen als het niet lukt | Willemjan | Unlock | 1 | 26-06-09 10:22 |
Het E-mail icoontje | kesselsroy | iPhone algemeen | 15 | 21-06-09 15:39 |
Het icoontje "Telefoon" werkt niet meer | Kenanus | iPhone algemeen | 7 | 14-08-08 18:29 |
|
|