Het E-mail icoontje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo kenners, ook ik heb een update gedaan na 3.0 (iphone 3g) als ik nu een e-mail binnen krijg zie in dat niet meer in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het E-mail icoontje
Hallo kenners,
ook ik heb een update gedaan na 3.0 (iphone 3g) als ik nu een e-mail binnen krijg zie in dat niet meer in mijn status bar.(envelopje) weet iemand dit te verhelpen? ik wacht jullie reacties af. gr Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en u bedoelt?
|
|
|||
|
|||
gezien,
Ja een jailbreak! en nu de oplossing nog op de vraag... gr ory |
|
||||
|
||||
Daarvoor is de Mobile Substrate extensie StatusNotifier nodig.
|
|
|||
|
|||
en hoe doe ik dat?
graag een uitleg.... bedankt voor je moeite alvast. gr roy |
|
||||
|
||||
Ga naar Cydia, zoek op StatusNotifier en installeer deze.
|
|
|||
|
|||
na de update n a 3.,0 staat cydia er niet meer op..
en nu? |
|
||||
|
||||
Je iPhone jailbreaken met redsn0w ;-)
En in je profiel staat dat je een 2G iPhone hebt, terwijl je net zegt dat je een 3G hebt. Even aanpassen. |
|
|||
|
|||
is een 3g ja.
redsnow intype via google? |
|
||||
|
||||
Of op iPhoneclub.nl kijken:
Nieuwe versie Redsn0w beschikbaar: jailbreak en unlock voor iPhone en iPod touch met OS 3.0 [Windows en Mac] > Nieuws > iPhoneclub.nl (Als je een iPhone 3G hebt moet je je profiel even aanpassen, en sowieso jailbreak op Nee zetten) |
|
|||
|
|||
ik dank u zeer vriendelijk..
ik ga t gelijk proberen, |
|
|||
|
|||
*off topic*
Ik zit ook met dat probleem (ik mis mijn agenda op mijn lock screen). Ik ben al tweedagen aan het uitpluizen wat ik kan doen. Wil graag PwnageTool in expert mode gebruiken omdat ik het apple icoontje mooier vind. Maar wat ik dan het best kan doen; Ik wil gewoon een jailbreak en voor de rest maakt het niet zo veel uit. Ik heb t-mobile en volgens een contract nog zeker een jaar, dus unlocken is niet nodig. Maar >> General settings: -Activate the phone: ? -Enable baseband update: ? -Root partition size: xxx MB ? ik kan nog geen tutorial achtige uitleg vinden. |
|
|||
|
|||
ik wacht er nog even mee voordat ik met redsnow ga breaken.
is nu nog allemaal nieuw, risico is vrij groot dat het niet zal werken. |
|
||||
|
||||
McDutchy;
-Activate the phone: FALSE -Enable baseband update: TRUE -Root partition size: 511 MB kesselsroy; Als je het goed doet is er geen risico. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe mail icoontje rechtsboven in ? | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-01-11 15:23 |
Icoontje niet donker maken als je het aanklikt | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-12-10 16:05 |
ieder mail account een eigen icoontje, kan dat? | Frenzie | iPhone algemeen | 0 | 15-10-08 21:17 |
Icoontje in rechterhoek..maar wat is het? | babz86 | Archief | 5 | 08-03-08 11:37 |
Hoe verwijder ik het icoontje van zibri blog | Tqam | Unlock [archief] | 2 | 24-02-08 10:54 |
|
|