Waarom lukt het niet om Simlockvrij te maken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze handleiding gevolgd: iPhone nu kosteloos te unlocken bij T-Mobile | iLogs.nl . Maar bij stAP 6 krijg ik niet dat update van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom lukt het niet om Simlockvrij te maken?
Ik heb deze handleiding gevolgd: iPhone nu kosteloos te unlocken bij T-Mobile | iLogs.nl. Maar bij stAP 6 krijg ik niet dat update van nieuwe provider.
Ik had een Telfort sim erin gedaan, half uurtje gekoppeld aan pc MET Itunes aan. Alleen internet weet ik niet precies, hoe doe je internetverbinding maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even ter controle: het gaat toch wel om een iPhone met een simlock van het Nederlandse T-Mobile?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kreeg je wel de melding ‘Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij’ uit stap 7?
Zo niet, wat gebeurde er dan na stap 5? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Half uurtje laten staan, ander sim in gedaan. Maar hoe doe ik verbinding met internet dan? Laatst gewijzigd door Ip0d; 23-03-11 om 23:33. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je moet zorgen dat iTunes (op je PC!) verbinding kan maken met Apple.
Dus via je bedrade of draadloze netwerkverbinding moet verkeer met het internet mogelijk zijn. Als je in Firefox/IE/Safari/Opera of welke browser dan ook naar een externe website kunt surfen op je PC heb je zo'n internetverbinding... In iTunes hoef je geen extra handeling te verrichten. |
|
||||
|
||||
Het algemene helpdesk gehalte klimt af en toe wel hier! (no offense)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat we zijn billen ook nog moeten afvegen als hij een grote boodschap heeft gedaan op het toilet (also no offense)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dus je probleem is opgelost? (dan kan hier een slotje op)
|
|
||||
|
||||
Hij is het nog niet verleerd: eerst schreeuwen en dan pas kijken / lezen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: MC605B simlock vrij toestel is niet simlockvrij waarom? | arnoldg | Unlock | 60 | 11-01-11 16:46 |
Video: Handbrake, waarom lukt het niet? | doceb | Muziek, foto & video | 1 | 07-12-10 13:05 |
Activeren 3GS (SIMlockvrij) lukt niet met Rabo Mobiel | Robine80 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 21:22 |
waarom is iphone 3g niet simlock vrij te maken? | r21 | Archief | 1 | 16-10-08 16:15 |
Het lukt echt niet om verbinding te maken met: Mocha VNC Lite | mathijs666 | iPhone Apps | 7 | 11-08-08 13:50 |
|
|