Lightning kabel kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik laad mijn iPhone 5C en iPad mini sinds lange tijd op met een 2 meter lange kabel van de Hema. Dit is overigens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lightning kabel kapot?
Goedemiddag,
Ik laad mijn iPhone 5C en iPad mini sinds lange tijd op met een 2 meter lange kabel van de Hema. Dit is overigens de 2e langere Lightning kabel die ik heb gebruikt. De eerste Lightning kabel werd niet meer gecertificeerd, toen heb ik de kabel van de Hema gekocht, deze werkt nog wel alleen loopt het batterij leeg terwijl deze aan de kabel ligt... Deze word dus nog wel gecertificeerd... Weet iemand hier een oorzaak van? Of heeft iemand een advies welke langere lightningkabels wel goed werken? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij action 3.99
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=peerenbooms;1020549]Bij action 3.99[/QUOTE
gecertifieerd ? |
|
|||
|
|||
Maakt niet uit als hij werkt dan heb je hem voor een prikkie, werkt ie niet terug brengen.
Ik heb er een gekocht en werkt uitskend op mijn iPhone 5s een ipad mini Een gecertificeerde is ook bagge Nadeel van een niet gecertificeerde kan zijn dat bij een ios update deze niet meer werkt, (interne chip,) Maar ja dan is het weer even shoppen. Hooguit 2 keer per jaar. Als jje niet als een haas steeds de nieuwste ios wilt hebben. Laatst gewijzigd door peerenbooms; 29-04-16 om 21:28. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook al twee kabels van de Hema versleten... Ben inmiddels de Kruidvat kabel aan het gebruiken! Tot nu toe prima!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lightning kabel | Grasper | iPad accessoires en onderdelen | 10 | 18-07-16 21:51 |
Lightning kabel vaak kapot, wie meer? | Jovano | iPhone algemeen | 22 | 17-06-16 10:31 |
lightning kabel | Gamebusters | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 17-01-14 02:11 |
|
|