Lightning kabel vaak kapot, wie meer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen van iphoneclub, Ik heb sinds de release de iPhone 5 Sinds ik de telefoon heb, heb ik geen enkel probleem met de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lightning kabel vaak kapot, wie meer?
Hallo mensen van iphoneclub,
Ik heb sinds de release de iPhone 5 Sinds ik de telefoon heb, heb ik geen enkel probleem met de iPhone zelf gehad, maar wat mij gigantisch stoort is de lightning kabel. Als de kabel het doet werkt het ook prima, maar mijn 1e kabel lade na 2 maand mijn iPhone al niet meer op. Dus, ik naar de Saturn in Groningen, en daar kreeg ik zo een nieuwe kabel mee, top service! Maar, nu weer na ongeveer 2/3 maand, gaat mijn huidige kabel weer kapot. De begin symptomen zijn nu dat hij in de goeie houding oplaad maar met 1 tikje tegen het toestel of kabel laad de iPhone niet meer op. Morgen maar naar de iCenter in Groningen na school. Wie hebben hier nog meer last van? Ben ik een van de enige? Ik lees er niet veel over op het forum hier. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De kabels die Apple levert bij hun iDevices zijn uberhaupt van slechte kwaliteit..... Ze gaan allemaal vrij snel kapot net achter de connector.
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je eens een plaatje posten van jouw defecte Lightning kabel? Ik ben eens benieuwd hoe die schade er uit ziet. Bedankt |
|
||||
|
||||
Heb er nu even niet een voor handen maar zal proberen er later vandaag een te posten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zal inwendige draadbreuk zijn.
Nooit connector aan kabel er uit trekken. Altijd aan het huisje eruit nemen. Ook niet knikken. |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd hoe sommige mensen omgaan met hun spullen Ik heb zelfs nog iPod kabels (die je nog moet indrukken) van 4 jaar oud die het nog prima doen. Hetzelfde geldt voor het type kabel welke daarna door Apple werd geleverd (iPhone 4, dus ook 2,5 jaar oud) en de nieuwe lightningkabel.
Er zijn ook mensen die een iPhone al binnen een maand vol krassen, beschadigd of vol butsen hebben. Op de mijne zit geen enkel krasje (sinds oktober in bezit). Met andere woorden: Ik ben er heilig van overtuigd dat 75% van het vroegtijdig defect raken van dergelijke producten wordt bepaald door hoe de gebruiker er zelf mee omgaat
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is net als bij mensen die stomverbaasd zijn als ze zien dat hun iPhone beschadigd is na dat ze hem op de stenen hebben neergelegd. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik hier. U de lightning kabel die plat is ( dus geen rond draad meer)
De platte hebben veel meer stevigheid dan de ronde uitvoering |
|
|||
|
|||
Mijn kabel deed ook raar, is netjes omgeruild door Apple.
|
|
|||
|
|||
Mijn kabels van mijn iphone 3gs en iphone 4 werken nog allemaal perfect maar die van de 5 is reeds kapot.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel vervelend dat stof probleem, had het bij mijn iPod touch 4g bij de geluids connector, dat enkel in je broekzak. Citaat:
Ik vervoer de kabel niet, heb het altijd bij mijn nachtkastje. Mijn 30 pins kabel van mijn ipod doet het na 3 jaar nog steeds, dus dat ik er niet rustig mee doe is het probleem niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
kabelbreuk
reeds twee keer in een periode van een jaar een kapotte lightning kabel, telkens een interne draadbreuk, hij laadt dan alleen vanuit een bepaalde hoek op, zodra je hem eventjes verschuift kapt ie ermee, zeer irritant omdat ik het ook op mijn vakantie heb meegemaakt in zuidamerika en daar geen officiele apple support is, kabeltje kostte daar omgerekend bijna 25 euro bij een lokale provider telecomwinkel, kon echter niet opmaken of het om een originele kabel ging of replica, omdat er geen apple verpakking of iets dergelijks bijzat.....
Heb tijdens die 3 weken vakantie dus lopen klooien met die draadbreuk |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als je er voorzichtig mee omgaat en niet strak op rolt gaat hij lang mee
Ik doe er bijna 2 jaar mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lightning naar HDMI kabel | Henri | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 10-03-13 14:06 |
Lightning kabel iPhone 5 | DaMeastro | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 10-11-12 21:49 |
|
|