wi-fi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ben sinds vandaag in het bezit van een iPhone 5 had eerst een 4 simkaart overgezet nu is het zo dat ik voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wi-fi
Hallo allemaal
Ben sinds vandaag in het bezit van een iPhone 5 had eerst een 4 simkaart overgezet nu is het zo dat ik voor dat een net werk moet kiezen gedaan van de huidige provider KPN daarna het wacht woord ik vul dan de wpa nummer in onjuist kan iemand me helpen wat te doen. Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedoel je misschien WPA wachtwoord ipv nummer?
En kun je iets meer uitleg geven over wat er nu "onjuist" is? (iets meer interpunctie helpt mogelijk ook om jouw verhaal beter begrijpbaar te maken)
|
|||
|
|||
Beste ja de wpa nummer dan geeft hij aan wachtwoord onjuist.
|
|
||||
|
||||
Heb je een Windows PC die wel nog draadloos verbinding kan maken met dat netwerk?
Dan kun je met deze tool het wachtwoord achterhalen: WirelessKeyView: Recover lost WEP/WPA key/password stored by Wireless Zero Configuration service |
|
|||
|
|||
Als je KPN hebt, heb je waarschijnlijk een esperiabox.
Staat daar niet een sticker met SSId en WPA key op? Ik denk dat niemand je kan helpen omdat (als het goed is) niemand jouw WPA key kent. Dus waarschijnlijk een sticker op je router, of anders ingesteld op jouw router. En inderdaad zoals xiii al zegt, wellicht kan je de key vanaf een Windows pc achterhalen. Maar koppel je dan nooit nieuwe of andere apparaten aan jouw netwerk als je de key niet kent? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|