//

iPhone 5s data verdwenen

iPhone 5s data verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Long time reader en nu eindelijk zelf hulp nodig dus here I go.. Ik heb een iPhone 5s die geen reservekopie heeft, niet op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-16, 11:04
Timmerr Timmerr is offline
• iOS 8.0.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 2
Standaard iPhone 5s data verdwenen

Hallo! Long time reader en nu eindelijk zelf hulp nodig dus here I go..

Ik heb een iPhone 5s die geen reservekopie heeft, niet op iTunes en niet op iCloud. De laatste tijd begon hij al wat raar te doen, de batterij sprong van 70% naar 20%, hij viel kort daarna ook uit.

Apps sloten zichzelf af waardoor je telkens opnieuw moest beginnen. In het begin was dit zeldzaam, nu kan ik niks meer openen zonder dat het na 5 seconden weer sluit.

Vandaag echter, besloot hij het helemaal op te geven. Plots is al mijn data "gewist". Geen foto's meer, nada. Mijn apps staan er nog op maar ik kan ze niet gebruiken. Als ik bij Opslag kijk, zie ik dat mijn schijf nog vol staat maar bij foto's en video's etc staat er 0 bij. Ik gebruikte iCloud voor mijn fotrostream maar die zegt nu dat er 4,6GB van de 5GB vrij is wat normaal niet klopt.

Wat loopt er mis en wat kan ik doen om toch nog iets te recupereren van mijn data?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-16, 13:38
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Vochtprobleem ?
  #3  
Oud 09-05-16, 10:16
Timmerr Timmerr is offline
• iOS 8.0.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 2
Standaard

Nee, enkel bizarre software problemen..
  #4  
Oud 09-05-16, 15:52
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Gevallen ?

Je zal toch een volledig herstel mogen doen.
Probeer eerst via iTunes of iCloud een Back-up te maken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi button grijs en mobiele data netwerk button verdwenen krisblok iPhone algemeen 0 21-11-12 20:00
Data wissen met Find My iPhone...wat gebeurd er met iCloud data? Aaitelefoon iPhone algemeen 2 05-07-12 14:22
mobiel data netwerk knop verdwenen rickduring Overige providers Nederland 20 14-12-10 15:44
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar Lop iPhone algemeen 2 12-01-09 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.