Wi-Fi button grijs en mobiele data netwerk button verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn Iphone ongeveer 3 maanden en alles werkte goed tot een dag of 4 geleden. Wi-fi werkt niet meer en de wi-fi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi button grijs en mobiele data netwerk button verdwenen
Hallo,
Ik heb mijn Iphone ongeveer 3 maanden en alles werkte goed tot een dag of 4 geleden. Wi-fi werkt niet meer en de wi-fi button bij instellingen is grijs/bevroren. Daarnaast heb ik ook gemerkt dat de button mobiel data netwerk (instellingen/mobiel netwerk/mobiel data netwerk) weg is. Vorige week wel een update gedaan, maar het probleem trad volgens mij pas 2 dagen later op. Ik heb m'n phone al teruggezet naar fabrieksinstellingen via Itunes. Tevens heeft de klantenservice van t-mobile ook al het een en ander gereset. Dit heeft allemaal niet geholpen. Heeft iemand een oplossing hiervoor?, ben ten einde raad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
greyed out, knop, mobiel datanetwerk, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] | pcsw | Wi-Fi | 52 | 03-03-12 12:05 |
mobiel data netwerk knop verdwenen | rickduring | Overige providers Nederland | 20 | 14-12-10 16:44 |
button | raaijkeweske | iPhone Apps | 56 | 11-09-09 19:09 |
Pre firmware upgrade 1.1.1 button blijft grijs? | Stylez | Unlock [archief] | 2 | 01-02-08 13:46 |
|
|