iPhone gevallen, zwart scherm en gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag beste leden, Mijn iPhone (zonder beschermhoes) heb ik zojuist op straat laten vallen (waarschijnlijk op de uithoek gevallen) en daardoor kreeg ik rare raar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gevallen, zwart scherm en gaat niet meer aan
Dag beste leden,
Mijn iPhone (zonder beschermhoes) heb ik zojuist op straat laten vallen (waarschijnlijk op de uithoek gevallen) en daardoor kreeg ik rare raar wazig scherm te zien en heb m maar meteen uitgezet. Nu gaat hij helemaal niet meer aan, althans, het blijft zwart. De computer herkent m wel en hoor dan de iPhone de welbekende geluiden maken. Aangezien het glas er goed uit ziet vermoed ik dat het iets intern is. Wat kan ik nu nog doen? Het gaat om een iPhone 6 maar heb al 1 keer mijn scherm via een particulier vervangen. Daardoor denk ik dat mijn recht op garantie is komen te vervallen en het dus ook niet meer hoef te proberen bij de Apple Store. Ik ontvang graag tips en advies om mij uit de brand te helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Valschade valt sowieso niet onder garantie.
|
|||
|
|||
Als werkloze student heb ik helaas een kleine beurs.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een goedkope reperateur gevonden in de omgeving maar zou hem pas een prijsopgave willen doen als ik ongeveer weet wat het probleem schade precies is.
Bij een scherm is dat relatief duur omdat het onderdeel duur is maar ik weet niet waar ik hier precies aan moet denken. Als iemand mij op weg kan helpen dan waardeer ik dat erg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone zwart stuk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[HELP] Iphone 5s start niet meer, geen appeltje [ZWART SCHERM,UIT] | eenmac | iPhone algemeen | 5 | 17-03-16 22:04 |
iPhone reageert niet meer - zwart scherm | chiaracolman | iPhone algemeen | 3 | 26-12-13 13:23 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
iPad Scherm gaat niet aan. | Rico515 | iPad algemeen | 6 | 29-12-12 11:40 |
Iphone doet helemaal niets meer,zwart scherm en herstel werkt niet | DvandenHoek | iPhone algemeen | 3 | 03-12-11 11:13 |
|
|