Mijn iPhone 6S reageert nergens meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister avond is mijn iPhone uitgevallen, omdat de batterij leeg was, geen probleem gebeurt vaker. Echter toen ik hem gister avond aan de lader deed, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 6S reageert nergens meer op
Gister avond is mijn iPhone uitgevallen, omdat de batterij leeg was, geen probleem gebeurt vaker.
Echter toen ik hem gister avond aan de lader deed, kwam hij wel op het oplaad scherm, maar het duurde erg lang voor dat hij aan ging, ondertussen ben ik dus maar gaan slapen. Toen ik vanmorgen op mijn iPhone wilde kijken, deed hij niks meer, ook reageert hij niet meer als ik hem aan het stroom doe. Als ik hem aansluit op mijn laptop vind mijn laptop de iPhone niet eens( deed hij eerder wel altijd, gister middag zelfs nog) Heb van alles al geprobeerd, ook de home knop en de vergrendel knop tegelijk ingedrukt houden, zo'n 30 seconden.... niks! Weet iemand wat ik kan doen? Iphone is niet gevallen gister o.i.d. Heb hem ongeveer in december gekocht. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ten eerste bedankt voor de tips! Echter hangt 'het ding' inmiddels al meer dan 3uur aan de lader, originele kabel en lader, er gebeurt niks! Mijn laptop (samsung) herkent hem ook niet, wat hij eerder wel deed.. |
|
|||
|
|||
Het is niet uitgesloten dat de accu nu definitief naar de eeuwige jachtvelden is. Claim fabrieksgarantie bij Apple en praat niet te veel over "vaak" te diep ontladen. iOS geeft trouwens een waarschuwing bij 20% en nogmaals bij 10% restcapaciteit.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is er meer defect dan alleen de accu, normaal gesproken bij een defecte accu start hij op tot het appeltje en gaat dan weer uit en dit blijft zich herhalen.
Heb je al geprobeerd met een andere kabel en lader? |
|
|||
|
|||
Aan uit knop en homebutton indrukken en vast blijven houden , wellicht gebeurt er een wonder
|
|
|||
|
|||
Dat heeft 'm al geprobeerd (denk ik).
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lezen is noooit mijn sterkste kant geweest ,,,.... Moet daar toch maar eens op gaan letten . Inderdaad terug naar apple , alleen vertellen dat hij niets meer doet. Nu maar hopen dat apple geen waterschade constateerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone reageert nergens meer op | sample1968 | iPhone algemeen | 0 | 18-05-11 21:51 |
iphone 4 reageert nergens meer op?? | anitanib | iPhone algemeen | 0 | 08-02-11 16:44 |
Iphone reageert nergens meer op en start niet op. | krookk | iPhone algemeen | 3 | 10-01-11 22:08 |
iPhone reageert nergens meer op? | PaulDurden | Archief | 4 | 13-02-10 20:52 |
iPhone vastgelopen, Reageert nergens meer op | arashrsf | Unlock [archief] | 3 | 30-05-08 01:56 |
|
|