iPhone 5 laadt enkel als die uit staat. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De titel zegt het allemaal denk ik. Wel moet ik erbij vertellen dat de iPhone een jailbreak heeft, op iOS 7.0.2 loopt en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 laadt enkel als die uit staat.
Hallo,
De titel zegt het allemaal denk ik. Wel moet ik erbij vertellen dat de iPhone een jailbreak heeft, op iOS 7.0.2 loopt en het GEEN originele kabel betreft. Dus de iPhone kan enkel opgeladen worden als hij uit staat. Als ik hem aansluit op de computer dan krijg ik een melding dat het apparaat een storing heeft veroorzaakt en bijgevolg niet wordt herkend door Windows. Harde reset al geprobeerd. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laad alleen op als die uit staat. | llauke | iPhone algemeen | 4 | 17-01-15 17:28 |
Iphone laadt enkel op wanneer hij uit staat - geen sync met itunes | Anne_leentje | iPhone algemeen | 3 | 13-09-13 22:23 |
Iphone laad alleen aan laptop op of als hij uit staat. | char991 | iPhone algemeen | 5 | 02-09-12 10:14 |
iPhone 3G laadt niet TENZIJ hij uit staat | sjoerd24 | iPhone algemeen | 0 | 29-06-11 18:59 |
Opladen als iPhone uit staat | stefan_zob | iPhone algemeen | 1 | 02-10-08 15:51 |
|
|